CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 17 April 2009

Salam final exam, salam ujian buat "da'ie, moga diberi kekuatan yang luar biasa dari Allah.


Salam imtihan untuk diri dan sahabat-sahabat.Tahniah bg rakan-rakan dan sahabt-sahabat yang baru sahaja menerima anugerah DEKAN untuk natijah yang lepas. Yang pasti, buat yang terbaik untuk Islam.(nasihat untuk diri terutamanya).

-Ikhlaskan niat kerana Allah. Jelas hadaf atau matlamat.
-Jangan lupa pergantungan kita dengan Allah. Sehebat mana strategi dan perancangan kita, tanpa rahmat dan pertolngan yang maha Pemurah,kejayaan dan ketenangan yang hakiki takkan dapat di capai.
-Pastikan ilmu yang dibaca boleh diterjemahkan kepada masyarakat.
-iLMU tanpa amal, ibarat pokok tanpa buah. Jadilah pokok yang dapat memberi buah wlaupun dibaling dengan batu sekalipun.
-Uaha*Doa*Tawakkal. ( Fa iza azamta fatawakkal alallah)
-Usah memandang rendah kepada sahabt yang memperolehi pointer yang lebih rendah dari kita.Sebaliknya berilah kata-kata semangat untuk terus berusaha.
-Istimewa buat ahli usrah khazinatul asrar-aida, sakinah-2, syahida, azma dan farehan. Juga buat peserta kembara al Banna, al Fateh.(jawaher, adhwa, azimah, k.ira, sarah, aini, zira, dan adik2 yang lain:).Mg imtihan ini mendekatkan kita dengan Allah. Sayang kalian semua kerana Allah.

Khas untuk sahabat2 seperjuangan MT ISIUKM -K.tiqa, k.fizs, zakiah, nabilah, fatimah,bi, aishah, zan,mariam, afifah, jamilah,rabunah, kinah , jannah, dan MT mslimin. Moga kita semua tsabat dan teguh disisi mehnahNYA.

Teman2 sepejuangan batch tahun 2..halimah, syharina, khalisahh, aishah s, aisyah a, mardhiah, hasanah, fifah klate, hafizah, syifa', salwa...dan teman2 yang sentiasa sudi menjadi teman kerana Allah. Ukhuwaah bersama kalian hanya Allah yang mampu membalsnya. Terima Kasih atas segalanya:)

Juga buat mantan2 pimpinan ISIUKM, k.aini, k.nisah, k.eli, k.ha, k.na, hanim, nisa', k.g, k.ahya'ain, yang arif k.sayd:).. Mg ukhuwwah kita kan terjalin erat. Kenangan maanis berasam kalian takkan dilupakan hingga ke ahkir hayat.:)

*BITTAUFIQ MA'ANNAJAH FIL KULLI IMTIHAN*

"islam untuk semua, indahnya Islam"

0 comments: